Pierwszy broadliner z mobilnym serwisem dla resellerów
AB S.A., największy dystrybutor IT, RTV i AGD w Europie Środkowo-Wschodniej, który obsługuje ponad 16 tys. klientów, uruchomił mobilną wersję swojego serwisu transakcyjnego AB Online. Tym samym jest obecnie jedynym broadlinerem posiadającym dedykowany na urządzenia mobilne serwis transakcyjny. Dla resellerów korzystających ze smartfonów i tabletów pod adresem m.abonline.pl dostępne są najważniejsze funkcjonalności tego serwisu.
Uruchomienie m.abonline.pl wynika z faktu, że w biznesie coraz bardziej liczy się szybkość dotarcia do informacji i możliwości zamówienia towaru. W sytuacji, gdy aż 69%* internautów w Polsce korzysta z urządzeń mobilnych, wrocławski dystrybutor aktywnie wyznacza nowe trendy w sektorze B2B. W ramach wdrożonej mobilnej wersji serwisu klienci AB mają dostęp do pełnej oferty dystrybutora, która liczy ponad 70 tys. indeksów produktowych. Za pomocą intuicyjnej wyszukiwarki mogą dodawać produkty do koszyka i realizować zamówienia.
Możliwość administrowania swoim kontem zakupowym za pomocą smartfona czy tabletu obejmuje cały proces zakupowy. Klient posiada podgląd zamówień handlowych wraz ze śledzeniem realizacji. Możliwa jest również kontrola należności dzięki informacji na temat bieżącego salda i liście faktur. Dostęp do listy zgłoszeń i realizacji RMA daje możliwość monitorowania reklamacji i przesyłek serwisowych. W przypadku konieczności kontaktu bezpośredniego serwis zawiera listę handlowców i opiekunów produktowych.
Stabilność funkcjonowania strony zapewnia stała optymalizacja pod kątem dostępu przy gorszych parametrach przepustowości sieci (3G).
Stała rozbudowa funkcjonalności AB Online jest efektem realizowanej przez dystrybutora strategii rozwoju usług e-commerce w sektorze B2B.