Procedury Handlowe
Warunki i procedury handlowe
Realizacją transakcji handlowych zajmuje się Dział Sprzedaży AB S.A., pozostający do Twojej dyspozycji w godzinach 9.00 – 17.00. Akceptujemy wyłącznie zamówienia, w których sprecyzowane są: ilość, rodzaj towaru, sposób jego odbioru. Zamówienie towaru jest traktowane jako zobowiązanie się do jego odbioru. W momencie realizacji zamówienia wystawiana jest faktura Vat. Jeśli Twoja firma nie posiada możliwości dokonywania zakupów z odroczonym terminem płatności, możesz dokonywać zakupów na zasadach przedpłaty lub za pobraniem (limity kwotowe spedytorów). Jako zamawiający, po otrzymaniu e-mailem lub faksem potwierdzenia dokonania zamówienia, dokonujesz wpłaty środków na konto AB. Po odnotowaniu wpływu na koncie bankowym wystawiamy fakturę na zamówiony towar. Podstawą do wysłania towaru jest stwierdzenie wpłynięcia pieniędzy za zamówiony przez kontrahenta towar na konto AB. Faktura proforma jest ważna 5 dni od daty wystawienia. Po tym okresie zostaje anulowana bez powiadomienia odbiorcy. Anulowanie zamówienia przez Twoją firmę może być dokonane wyłącznie w uzasadnionych przypadkach tylko po uzgodnieniu z Działem Sprzedaży AB.
Dostawa i odbiór towaru
Zamówienia do realizacji z magazynów firmy AB S.A. przyjmowane są od godziny 9.00 do godziny 17.00. Dostawy towarów realizują dla nas firma kurierska DHL, GLS oraz Raben.
Ceny
Wszystkie ceny zawarte w cenniku są cenami hurtowymi. Zastrzegamy sobie również prawo do zmiany cen w przypadku zmiany kursów odpowiednich walut (USD, EURO).
W zależności od realizowanych obrotów, każdy partner handlowy otrzymuje odpowiedni poziom cen hurtowych.
Wszystkie ceny zawarte w cenniku podane są w PLN (złoty polski).
Reklamacje
– reklamacje dotyczące dostawy (braki towarów w dostawie, niezgodność dostawy z zamówieniem, brak zamówienia, uszkodzenia lub zniszczenie przesyłki) muszą być zgłoszone nie później niż następnego dnia roboczego po otrzymaniu przesyłki,
– zgłoszenie reklamacyjne może być dokonane pod numerem telefonu: 71 70 26 500 lub na adres mailowy: reklamacje.spedycyjne@ab.pl, jak również za pośrednictwem serwisu dealerskiego www.abonline.pl (zakładka Finanse/Lista faktur, poprzez wybór opcji: Zgłoś korektę) (reklamacje zgłoszone poprzez serwis www.abonline.pl traktowane będą priorytetowo),
W przypadku stwierdzenia:
– naruszenia taśm firmowych,
– uszkodzenia kartonu,
– jakichkolwiek znamion ingerencji w przesyłkę,
– niezgodności pomiędzy doręczoną przesyłką, a fakturą zakupu lub dokumentem WZ (jeżeli był dołączony do przesyłki)
Odbiorca zobowiązany jest niezwłocznie sporządzić w obecności spedytora protokół reklamacyjny na okoliczność zaistniałej sytuacji oraz dokonać zgłoszenia reklamacyjnego w sposób opisany powyżej, załączając do zgłoszenia protokół reklamacyjny.
Prosimy o dostosowanie się do powyższych procedur, ponieważ brak ich przestrzegania może spowodować odmowę uwzględnienia reklamacji.