Za nami 7. Konferencja AB „Możliwości i Rozwój”
„Bezpieczne Podróże w Cyberprzestrzeni” – pod takim tytułem AB S.A. – największy dystrybutor IT w regionie CEE zorganizował Konferencję IT dla segmentu największych firm SMB w Polsce. Wydarzenie ponownie okazało się spektakularne, ponieważ wzięło w nim udział łącznie ponad 400 uczestników, a swoje nowości zaprezentowało aż 40 producentów globalnych marek. Panowała dobra, biznesowa atmosfera, a w trakcie wydarzenia odbyło się ponad 150 tzw. Speed Business Meeting.
Największa Konferencja IT dla segmentu SMB
– Konferencja „AB Możliwości i Rozwój” to wyjątkowa okazja, aby spotkać się na żywo, wymienić doświadczeniami i porozmawiać zarówno o trendach, jak i wyzwaniach w branży. Udaje nam się uzyskać ten efekt, ponieważ w konferencji zawsze uczestniczą wszyscy najważniejsi przedstawiciele producentów i resellerów, a w siódmej edycji udział wzięło łącznie ponad 430 osób – mówi Patrycja Gawarecka – Dyrektor Sprzedaży i Marketingu AB S.A. – Kolejny raz gościliśmy przedstawicieli sektora SMB w Polsce oraz liderów branży technologicznej – największych dostawców sprzętu IT na świecie. Naszym celem jest stworzenie przestrzeni, która nie tylko umożliwia wymianę doświadczeń, lecz także przestrzeni, która daje realne narzędzia do rozwijania biznesu w dobie dynamicznych zmian technologicznych. Konferencja jest także okazją do zainspirowania się nowymi pomysłami i znalezienia konkretnych rozwiązań dla wyzwań współczesnego rynku IT – dodaje Patrycja Gawarecka.
40 stoisk producentów
Podczas wydarzenia swoje nowości zaprezentowało 40 globalnych producentów. Oferty przedstawili m.in.: Dell Technologies, HP, Poly, Microsoft, Intel, Lenovo i Samsung. W strefach wystawienniczych panowała wysoka frekwencja, a zebrani eksperci poza zwyczajowymi rozmowami o nowościach, postępie i ofertach, wymieniali się spostrzeżeniami na temat współpracy i wspólnych działań w przyszłości.
Prezentacje i wywiady
Ogromna scena Konferencji o powierzchni niemal 100 m kw. stała się areną do prezentacji nowinek przez przedstawicieli poszczególnych firm. Liderzy branży podczas prezentacji bądź wywiadów przedstawiali innowacyjne rozwiązania oraz zdradzali plany i podejście swoich firm w zakresie strategicznego rozwoju.
Swoje portfolio na scenie zaprezentowali przedstawiciele firm: Lenovo, Microsoft, Acer, LG, AMD, HP -Poly, Hewlett Packard Enterprise, Dell Technologies, Samsung oraz Fujitsu.
Rozwój biznesu i relacji
Dlaczego jeszcze Konferencja AB „Możliwości i Rozwój” była tak wyjątkowa? Grupa AB zapewniła czołowym producentom oraz resellerom liczne narzędzia i okazje do budowania partnerstw i umacniania relacji. W tym: aranżowane spotkania One to One w formule Speed Business Meetings, których łącznie było ponad 150.
Krótkie, biznesowe spotkania, podczas których uczestnicy w komfortowy sposób mogą porozmawiać z partnerami, już na stałe wpisały się do agendy wydarzeń AB. Sponsorzy i Klienci bardzo je cenią i potwierdzają, że takie spotkania pozwalają omówić współpracę i ustalić konkrety dot. szans i możliwości zwiększania sprzedaży.
Podczas Konferencji toczyła się również gra targowa w formie quizu wiedzy, wspierająca networking i wymianę wiedzy przy stoiskach.
W efekcie Konferencja AB była ponownie czasem odkrywania nowych możliwości i wzajemnych inspiracji przekładających się na wspólny rozwój.
Sponsorzy 7. Konferencji AB „Możliwości i Rozwój”:
Partnerzy Platinum: Dell Technologies, HP, Poly, Microsoft, Intel, Lenovo, Samsung,
Partnerzy Gold: AMD, Hewlett Packard Enterprise, Aruba, a Hewlett Packard Enterprise company, Canon, ELO Digital Office, LG, Acer, AB Innovation Designer,
Partnerzy Silver: AG Neovo, ASUS, Centrum Kompetencyjne AB S.A., DICOTA, Eaton, EDBAK, Epson, Fujitsu, iiyama, iLeader, I-TEC, Jabra, Kensington, Kingston Technology, Legrand, Lexar, Logitech, Neomounts, OKI, Quantum, Microsoft Surface, TB, Teltonika, Trust.
Patronat medialny: ITReseller
Więcej informacji na temat wydarzenia: https://mir.ab.pl/