21. Konferencja Akademia Integracji AB już za nami

Akademia Integracji AB to coś więcej niż konferencja – to strategiczne spotkanie liderów rynku IT. To przestrzeń, w której rodzą się pomysły, zacieśniają relacje i zapadają decyzje, które mają realne znaczenie podsumowała Patrycja Gawarecka – Dyrektor Sprzedaży i Marketingu AB S.A.

Wydarzenie było spektakularne. Panowała wspaniała atmosfera, którą stworzyło blisko 400 osób – liderów branży i kluczowych przedstawicieli firm. Odbyło się ponad 300 spotkań (zarejestrowanych przez aplikację), a Producenci zaprezentowali nowości w 30 strefach marek. Jesteśmy ogromnie zbudowani i czekamy na kolejne wspólne wydarzenia.

Tegoroczna konferencja odbyła się pod hasłem: „Łączymy pomysły, budujemy relacje”. 
W myśl tej idei AB jeszcze mocniej postawiło na rozmowy biznesowe, spotkania Speed Business Meeting i wymianę doświadczeń.
A wszystko po to, aby nawiązać wartościowe relacje biznesowe i znaleźć nowe szanse na rozwój biznesu. W trakcie wydarzenia działało również StudioTV, profesjonalna przestrzeń, w której rozmowy ze specjalistami przeprowadzała redakcja IT Reseller.

Tym samym AB ponownie potwierdziła, że tworzona przez spółkę platforma spotkań to podstawa współpracy i relacji. Coś, co stanowi start i zwieńczenie projektów oraz biznesu z Partnerami: Vendorami i Klientami.

Akademii Integracji AB to jedno z największych wydarzeń rynku dystrybucji IT w Polsce dedykowane sektorowi Enterprise.  
Galeria zdjęć i więcej na stronie wydarzenia: https://ai.ab.pl/

 
Sponsorami wydarzenia byli:
Platinum: AMD, HPE Aruba Networking, Dell Technologies, HP Inc. i Poly, Hewlett Packard Enterprise, Intel Corporation, Lenovo, Samsung Electronics Polska,
Gold: Microsoft, AB Innovation Designer, TP-Link Polska, ZTE Corporation,
Silver: Eaton, Fujitsu, iiyama Polska, Neomounts, Micron Technology, Teltonika, Xerox,
Bronze: DICOTA, Gembird, iLeader (Apple), Microsoft Surface, Synology, Targus.
Patronat medialny: IT RESELLER