Urządzenia sieciowe w ofercie AB S.A.
Wrocław, 23 stycznia 2012 r. – Już w styczniu AB S.A. podpisała nową umowę dystrybucyjną. Tym razem oferta handlowa lidera dystrybucji IT w regionie poszerzy się o szereg urządzeń sieciowych marki TP-LINK, skierowanych przede wszystkim do rynku konsumenckiego oraz małych i średnich przedsiębiorstw.
Rynek SOHO jest wciąż najbardziej dynamicznie rozwijającą się gałęzią polskiego biznesu. Coraz więcej osób decyduje się na własną działalność gospodarczą – mówi Zbigniew Mądry, Dyrektor Finansowy i Członek Zarządu AB S.A. Co za tym idzie? Dalsza
i głębsza informatyzacja społeczeństwa. Aby przedsiębiorstwa mogły się rozwijać potrzebują stałego dostępu do informacji, której źródłem jest Internet – tłumaczy decyzję o współpracy z TP-LINK Zbigniew Mądry.
Pierwsza tak duża w tym roku umowa, obejmuje swoim zasięgiem Polskę i jest podpisana na czas nieokreślony. W poszerzonej o nowe urządzenia ofercie AB można już znaleźć między innymi: urządzenia bezprzewodowe, ADSL, routery, przełączniki, media konwertery oraz karty sieciowe, anteny i akcesoria.
AB to wartościowy i godny zaufania partner w biznesie – potwierdza Zdzisław Kaczyk, Distribution Sales Manager firmy TP-LINK. Wierzymy, że współpraca z największym w regionie dystrybutorem IT przełoży się na widoczne profity dla obu stron – dodaje.
TP-LINK jest jednym z największych światowych producentów sprzętu sieciowego dla sektora SOHO i SMB. Firmę założono w 1996 roku i od tego czasu notuje ona systematyczny wzrost udziałów w rynku produktów sieciowych. Obecnie współpracuje z ponad 600 dystrybutorami na całym świecie, a produkty TP-LINK są dostępne w ponad 100 państwach i służą ponad miliardowi użytkowników na całym świecie. Firma jest liderem na rynku urządzeń bezprzewodowych w Polsce i na świecie.
Więcej informacji na stronie abonline.pl