Jesienna edycja AB Roadshow 2012
Wrocław, 18 września 2012 roku – Wkrótce rozpocznie się kolejna edycja organizowanego przez spółkę AB, Roadshow. Odbywająca się w kilku miastach w Polsce impreza, jest skierowana do resellerów działających na rynku korporacyjnym.
Partnerami jesiennej odsłony AB Roadshow są: D-Link, EMC, IBM, Intel, Microsoft, Ricoch i Synology, którzy na spotkaniach zaprezentują między innymi swoje nowości produktowe i programy partnerskie. AB ze swojej strony skupi się na wynikach, planach oraz markach własnych – TB Print, TB Energy oraz Triline.
Stawiamy na edukację rynku i indywidualne relacje biznesowe. Wierzymy, że wiedza, którą przekazujemy przełoży się na dobre wyniki sprzedaży naszych partnerów i satysfakcję klientów – mówi Zbigniew Mądry, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu AB S.A.
AB współpracuje już z 14 500 resellerami na trzech rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Jest to jedna z największych baz klienckich w tym regionie i ciągle się rozwija. Wspólne tworzenie strategii handlowych, szkolenia i doradztwo gwarantują nam sukces i umacniają wzajemne zaufanie – tłumaczy Zbigniew Mądry.
Jesienna edycja AB Roadshow rozpocznie się 27 września 2012 roku w Gdańsku, a zakończy spotkaniem 11 października 2012 roku we Wrocławiu. W międzyczasie zespół najlepszych specjalistów w branży odwiedzi również Kraków, Katowice, Łódź, Warszawę i Poznań. Zapisy jeszcze trwają, można się rejestrować TUTAJ.