Jubileuszowa edycja AB Roadshow 2013
Wrocław, 8 marca 2013 roku – W kwietniu rozpocznie się 10. edycja, organizowanego przez spółkę AB, Roadshow. Przez ostatnie 5 lat przeszkolono ponad 2 500 osób w 63 miastach Polski. Tegorocznemu, a zarazem jubileuszowemu cyklowi konferencji, będzie towarzyszyła zmiana formuły spotkania.
Nowoczesne biuro – kompleksowa oferta dla firm z sektora SMB – to jedno wspólne hasło, pod którym zaproszeni dostawcy będą prezentować swoje oferty. Również ich wystąpienia będą prowadzone w nowej formie – w pierwszej części spotkania zaprezentowane zostaną kompleksowe rozwiązania oraz trendy technologiczne dedykowane dla rynku SMB zakończone spotkaniem z trenerem biznesu. Nowością dla wszystkich uczestników, będzie również uruchomienie tzw. showroom’u w nowej formie, która umożliwi prezentację całego, nowoczesnego biura i ułatwi zrozumienie ich działania. Same prezentacje dostawców zorientowane będą na podkreślenie korzyści współpracy i sprzedaży rozwiązań opierających się o ich produkty i technologie.
Już od ponad 5 lat organizujemy cykliczne spotkania dla naszych Partnerów, które od samego początku cieszą się dużym zainteresowaniem. W tym roku, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom uczestników, zdecydowaliśmy się na zmianę formuły konferencji, umożliwiając dostawcom bezpośredni kontakt z klientem. Chcemy, aby głównym celem tych spotkań było ułatwienie przygotowywania oferty, doboru odpowiedniego sprzętu oraz wdrażania rozwiązań dla SMB – mówi Zbigniew Mądry, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu AB S.A.
AB Roadshow to cykliczne spotkania (dwa razy w roku) skierowane do resellerów, lokalnych integratorów, sprzedających głównie dla biznesu i administracji. Konferencje organizowane są w największych miastach Polski, a stała frekwencja w cyklu przekracza 300 osób.
Zapisy już trwają. Szczegóły na stronie www.abonline.pl i www.ab.pl
Terminy spotkań:
9 kwietnia – Szczecin
10 kwietnia – Bydgoszcz
11 kwietnia – Poznań
16 kwietnia – Białystok
17 kwietnia – Lublin
23 kwietnia – Wrocław
25 kwietnia – Katowice
Patronat medialny nad wydarzeniem objęła redakcja magazynu CRN.