Firma AB rozpoczęła współpracę z Multi Communications
Agencja Multi Communications podpisała umowę na obsługę działań w zakresie PR korporacyjnego i investor relations ze spółką AB, dystrybutorem IT, elektroniki użytkowej i sprzętu RTV – AGD.
Multi Communications odpowiada za aktywne kreowanie wizerunku firmy AB poprzez działania media relations oraz investor relations. Zadaniem agencji jest opracowanie i realizacja nowej, kompleksowej strategii komunikacyjnej uwzględniającej plany biznesowe oraz ofertę Grupy Kapitałowej AB. Agencję wybrano w drodze przetargu.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z Multi Communications biorąc pod uwagę profesjonalizm i wieloletnie doświadczenie agencji w realizacji dużych projektów korporacyjnych. Wierzę, że dzięki tej współpracy wizerunek AB, jako dynamicznie rosnącego dystrybutora i spółki notowanej na GPW, będzie trafiał do świadomości naszych Klientów, Partnerów oraz Inwestorów – mówi Patrycja Gawarecka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w firmie AB S.A.
– Współpraca z AB to dla naszego zespołu niezwykle interesujący i zarazem wymagający projekt. Celem działań jest umocnienie wizerunku spółki poprzez prowadzenie efektywnej komunikacji z dziennikarzami, inwestorami i analitykami. Wybierając naszą ofertę firma AB doceniła strategiczne podejście Multi Communications, zrozumienie potrzeb grup docelowych oraz doświadczenie agencji w realizacji projektów z branży finansowej – mówi Dorota Bieniek-Kaska, PR Department Director w Multi Communications Sp. z o.o.
Projekt realizowany jest przez zespół Corporate & Business kierowany przez Edytę Miszczuk (Account Director).
Grupa AB to największy z dystrybutorów IT i elektroniki użytkowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Notowana na warszawskiej GPW spółka prowadzi działalność w Polsce, Czechach i na Słowacji, sprzedając produkty największych światowych producentów nowoczesnych technologii do niemal 16 tysięcy partnerów handlowych. Obok ugruntowanej już pozycji na rynku dystrybucji sprzętu IT, Grupa AB z sukcesem prowadzi sprzedaż hurtową elektroniki użytkowej, RTV-AGD i zabawek, konsekwentnie poszerzając portfel produktów oraz bazę lojalnych klientów.