Przełom w branży? Zdjęcia 360 stopni od AB SA
AB SA, wiodący dystrybutor elektroniki i sprzętu AGD w Europie Środkowo-Wschodniej, wprowadza do swojej oferty dla partnerów i producentów zdjęcia 3D i 360 stopni. Dzięki nowej usłudze, niespotykanej dotąd na rynku dystrybutorów IT, produkty będą prezentowane z niemal stu perspektyw. Oferowane rozwiązanie jest w pełni dostosowane do wersji mobilnych.
Wysokiej jakości fotografie pozwolą na ukazanie wszelkich detali produktu. Poszczególne elementy na zdjęciu są oznakowane i opisane, dzięki czemu łatwiej zwrócić na nie uwagę klienta. Do dyspozycji internauty będzie także mini galeria szczegółów – po kliknięciu klient zobaczy szerszy opis wybranego elementu. Produkty wymagające prezentacji z innych perspektyw będą mogły zostać zaprezentowane w technice 3D.
– AB to firma, która konsekwentnie wychodzi naprzeciw swoim partnerom. Oferując zdjęcia 3D przejmujemy na siebie część działań, które dotychczas musieli podejmować producenci i partnerzy. Dzięki zdjęciom obrotowym produkty stają się bardziej atrakcyjne dla klientów kupujących przez Internet. Producent zyskuje gotową prezentację, którą może niezależnie dystrybuować lub opublikować na własnej stronie internetowej. Partnerzy będą z kolei pobierać prezentacje do własnych sklepów, zwiększając tym samym konwersję – wyjaśnia Rafał Zaremba, Menedżer ds. Rozwoju E-commerce Grupy AB. – Co więcej, wdrożona technologia pozwoli najbardziej wymagającym partnerom na dopasowanie prezentacji w pełni do własnych potrzeb – np. poprzez dodanie swojego logotypu, zmianę tła i ustawienie konkretnych parametrów wyświetlania. Możliwe będzie również tworzenie dedykowanych prezentacji na portale takie jak Facebook czy Allegro – dodaje Zaremba.
Jak pokazują badania, zdjęcia w handlu elektronicznym mają największy wpływ na decyzję o zakupie1. Klienci stają się tymczasem coraz bardziej wymagający. Prezentację 360 stopni chciałoby obejrzeć przed zakupem 9 na 10 klientów. Większość chce mieć możliwość przyjrzenia się najdrobniejszym detalom i pobrania zdjęcia w najwyższej rozdzielczości2.
1 Źródło: Psychologia konsumenta, vouchercloud.pl
2 Źródło: What Shoppers Want, ADOBE