iPhone 6S i AppleWatch w AB

Smartfony iPhone 6S oraz inteligentne zegarki AppleWatch pojawiły się w ofercie AB S.A., jedynego broadlinerowego dystrybutora produktów Apple w Polsce (iPhone, iPad, komputery Mac, słuchawki Beats). O zastosowanej technologii, funkcjonalnościach i designie tych nowości z jabłkiem w logotypie napisano już prawie wszystko. A jak jeden z największych europejskich dystrybutorów IT i elektroniki użytkowej, jakim jest spółka AB, ocenia te premiery rynkowe?

– Od kilka lat jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem produktów Apple. Staliśmy się głównym hurtowym sprzedawcę telefonów tej marki w Polsce. Poprzednia rynkowa premiera iPhone 6 udowodniła, że kolejne nowe produkty firmy z Cupertino cieszą się niesłabnącym powodzeniem. Oceniamy, że podobnie będzie tym razem. Z naszej perspektywy, gdzie na co dzień współpracujemy z ponad 16 tys. partnerów zauważamy, że zwiększa się udział kanału IT w sprzedaży smartfonów. Wraz z rozwojem telefonów komórkowych i ich ewolucją w kierunku zaawansowanych komputerów osobistych pojawiły się one nie tylko w ofercie telecomów, ale także w sklepach i u resellerów komputerowych. Jesteśmy także bardzo podekscytowani wejściem na rynek zegarków AppleWatch. W kategorii smartwatchów obserwujemy, że ten rynek stale rośnie. Jednak prawdziwy silny impuls może dać premiera smartwatcha od producenta, który słusznie uznawany jest za trendsetera branży nowych technologii i z pewnością wpłynie na marketingową ekspansję inteligentnych zegarków. Także tych z segmentu premium – mówi Tomasz Sławski, Product Manager w AB S.A.

Do oferty AB S.A. trafiła cała gama telefonów iPhone 6S oraz zegarki AppleWatch. Wrocławski dystrybutor jest od 2011 roku autoryzowanym dystrybutorem komputerów Mac, iPadów, odtwarzaczy iPod i akcesoriów produkcji Apple.