Mistrzowie branży RTV/AGD spotkali się w Arłamowie
AB Innovation Days w dniach 3-4 czerwca zgromadziło ponad 400 gości i kilkudziesięciu wystawców w Hotelu Arłamów. W trakcie trzeciej już edycji targów zaprezentowano najnowsze trendy oraz nowości w branży RTV/AGD. Organizatorem targów było AB S.A. – największy dystrybutor IT i elektroniki użytkowej w Europie Środkowo-Wschodniej.
Tegoroczne AB Innovation Days odbyło się w najbardziej ostatnio znanym, dzięki piłkarskiej reprezentacji Polski, miejscu w kraju – luksusowym hotelu Arłamów, malowniczo położonym w Bieszczadach. Trzecia edycja wyróżniła się nie tylko wspaniałym miejscem wydarzenia, ale przede wszystkim jeszcze bogatszym programem. Po raz pierwszy targi trwały dwa dni. W pierwszym dniu odbyły się sesje szkoleniowe dotyczące nowości produktowych i technologicznych, technik sprzedażowych oraz oferty usług dodatkowych w postaci przedłużonej gwarancji. Prowadzili je przedstawiciele producentów (LG, Whirpool, Indesit, Amica) oraz ubezpieczyciela STU Ergo Hestia. Szkolenia cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem i potwierdziły, że ciekawa tematyka i atrakcyjna formuła sprzyja przekazywaniu wiedzy.
W trakcie drugiego, targowego dnia AB Innovation Days kilkuset gości odwiedziło ponad czterdzieści stoisk wystawców, którzy prezentowali nie tylko nowości produktowe, ale także przedstawiali trendy rozwoju branży RTV/AGD. Wszystko w myśl hasła przewodniego targów: „zobacz już dziś, co inni pokażą dopiero jutro”. Uczestnicy mogli także w ramach sprawdzonej już formuły telewizyjnego Studia AB wysłuchać rozmów ekspertów i liderów rynku prowadzonych przez znaną telewizyjną dziennikarkę, Joannę Górską. Targowa telewizja transmitowała także aktualne wydarzenia odbywające się przy stoisk wystawców.
– Konsekwentnie budujemy silną pozycję w segmencie dystrybucji RTV/AGD, gdzie osiągnęliśmy w ostatnim roku wzrost o 25%. Wzrost ten jest wynikiem realizacji naszej przemyślanej strategii rozwoju oferty produktowej, która jeśli chodzi o czołowe marki AGD/RTV jest kompletna. Teraz skupiamy się na poszerzaniu oferty produktów na wyłączność, które są bardzo cenione przez naszych partnerów. Dzięki nim mogą oni kształtować swobodniejszą politykę cenową. Duży nacisk położyliśmy też na inwestycję w zespół ludzi, którzy obsługują naszych partnerów. Powstał dedykowany RTV/AGD zespół handlowców mobilnych, wzmocniliśmy stacjonarny dział sprzedaży – wszystko po to, aby nasi klienci mogli korzystać z pełnego wsparcia – mówi Zbigniew Mądry, członek zarządu AB S.A.
Dodatkowo podczas targów spółka AB zaprezentowała założenia sieci franczyzowej Kakto, jej dynamiczny rozwój oraz co w jej ramach oferuje swoim partnerom. Kakto to sieć oferująca artykuły RTV/AGD, która obecnie liczy ponad 180 sklepów w całym kraju.
Pełen atrakcji dzień targowy zakończyła uroczysta Gala, w trakcie której już w mniej formalnej atmosferze zaproszeni goście obejrzeli energetyczny występ Patrycji Markowskiej.
Więcej informacji o wydarzeniu oraz galeria zdjęć: https://id.ab.pl/