Laur Klienta dla Kakto

Sieć sklepów Kakto, należąca do Grupy Kapitałowej AB, została wyróżniona w ogólnopolskim plebiscycie oceniającym popularność marki i jakość świadczonych usług w świadomości polskich konsumentów, zdobywając tytuł Laur Klienta – Odkrycie 2017 w kategorii sieci sklepów RTV/AGD.

W ramach przeprowadzonego sondażu została zweryfikowana na poziomie bardzo dobrym rozpoznawalność marki Kakto. Dodatkowo odnotowano wysokie zainteresowania konsumentów ofertą sieci sklepów RTV/AGD, doceniono stały wzrost w jakości świadczonych usług oraz oferty produktowej. Klienci wyróżnili także sieć za prowadzone działania marketingowe i organizacyjne w praktyce gospodarczej.

Podstawę oceny w plebiscycie Laur Klienta stanowią opinie konsumentów zbierane w wieloetapowym sondażu. Dzięki rozmowom telefonicznym oraz sondom zamieszczanym na popularnych portalach branżowych i tematycznych wybierane są marki i usługi, które z perspektywy konsumentów są najbardziej innowacyjne i godne polecenia.

Kakto to sieć franczyzowa należąca do Grupy Kapitałowej AB, oferująca produkty RTV/AGD. Obecnie tworzy ją 232 punkty sprzedaży w całej Polsce, które oferują szeroka ofertę produktowa wszystkich wiodących marek światowych i krajowych.