AB łączy liderów rynku RTV i AGD! Za nami targi AB Innovation Days.
Fantastyczna atmosfera, nowości produktowe i sprzedażowe bestsellery, wspaniali klienci i świetna oferta wystawców – tak w bardzo dużym skrócie można podsumować 8. edycję targów AB Innovation Days. Wydarzenie organizowane przez największego dystrybutora sprzętu AGD i RTV odbyły się pod hasłem „Zobacz już dziś, co inni pokażą dopiero jutro”.
Tegoroczne targi AB Innovation Days były pierwszymi od czasu ogłoszenia pandemii, podczas których eksperci z branży RTV i AGD spotkali się z uczestnikami wydarzenia osobiście. Nic dziwnego, że zainteresowanie tym wydarzeniem było rekordowe. Organizatorzy dołożyli wszelkich starań, aby program targów był interesujący, wspierał rozwój biznesu i poruszał najważniejsze tematy dla branży. Nie zabrakło interesujących prezentacji nowości katalogowych i dyskusji na temat wpływu sytuacji geopolitycznej na produkcję sprzętu RTV i AGD.
– Bardzo dziękuję Producentom, Przedstawicielom branży RTV i AGD za tak liczną obecność. Za nami wiele inspirujących dyskusji dotyczących przyszłości branży. Jestem przekonana, że formuła tego wydarzenia dostarczyła naszym Partnerom nie tylko wiedzy o nowościach produktowych, ale też korzystnie wpłynie na ich strategie sprzedażowe. Serdecznie zapraszam na kolejne targi w przyszłym roku. – zapewnia Patrycja Gawarecka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w AB S.A.
W tym roku w targach AB Innovation Days wzięło udział ponad pół tysiąca osób związanych z branżą RTV i AGD i dziesiątki producentów. Sponsorami tegorocznego wydarzenia byli.
Platinium Partners: Amica, Beko, BSH (Bosch), Kakto, Karcher, Midea (Toshiba), TPVision.
Gold Partners: Gorenje, LG, Spectrum Brands (Remington, Russell Hobbs), SCEP (Sharp), Vestel, Whirpool
Silver Partners: Aged (Nivona, Blueair) Allocacoc (SmartLights), Candy, Eaton, Elextrolux, Eurogama, EZVIZ, Fox (Adler, Camry), GFK, Luxpol, MAAN, Megabajt, MPM, Philips, Ravanson, Samsung, TB, Technisat, V-Tac.