Grupa AB zadebiutowała na warszawskim parkiecie w 2006 roku. Od tego czasu jej przychody i zyski wzrosły wielokrotnie, a sam podmiot stał się liderem wśród dostawców rozwiązań dla e-commerce, wskazuje Andrzej Przybyło na antenie Comparic24 na konferencji WallStreet 26. Zapraszamy do obejrzenia rozmowy z Prezesem Grupy AB Andrzejem Przybyło.
Z wyników I kw. jesteśmy bardzo zadowoleni, pokazały naszą siłę i dynamikę. Przypomnę, że wzrost obrotów grupy to ok. 12%, czyli rośliśmy prawie 8 razy szybciej niż rynek. Dynamika zysku netto wyniosła natomiast 21% – powiedział prezes Andrzej Przybyło w rozmowie z ISBnews.TV. Zdaniem prezesa absolutnie zadowalające był także wynik EBITDA i EBIT, co pokazuje, […]
Twórca i prezes Grupy AB Andrzej Przybyło był wykładowcą podczas 26. edycji konferencji WallStreet, największej konferencji inwestorskiej w Polsce organizowanej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych. Grupa AB udostępniła wirtualne stoisko, a CEO Andrzej Przybyło przybliżył inwestorom Grupę AB i jej perspektywy wzrostu podczas prezentacji spółki. – Konsekwentnie budujemy wartość dla akcjonariuszy, jesteśmy zawsze przygotowani na różne […]
Zbliżeniem do rekordowych 14 mld zł sprzedaży i przekroczeniem 220 mln zł wyniku EBITDA zamknęła ostatnie cztery kwartały Grupa AB, największy dystrybutor IT i elektroniki użytkowej w Polsce oraz regionie CEE. Dzięki skupieniu na dojrzałych rynkach Polski, Czech i Słowacji, pokrywaniu wszystkich kanałów sprzedaży i segmentów rynkowych, dzięki postawieniu na nowe technologie i wypracowaniu największej […]
– Rok temu podjęliśmy świadomą decyzję, aby zwiększyć nasze zapasy magazynowe o 30%. Chcemy w ten sposób jeszcze lepiej odpowiadać na zapotrzebowanie rynku. Posiadanie tych zapasów, przynosi dla naszego biznesu pozytywne efekty. To tylko fragment rozmowy Grzegorza Ochędzana — Członka Zarządu i Dyrektora Finansowego w AB S.A z przedstawicielem Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych.
– Wiele wskazuje, że mamy do czynienia z trwałym wzrostem rynku, a czynniki inflacyjne sprawiają, że konsumenci i odbiorcy korporacyjni nie odkładają zakupów. Jeśli chodzi o zawirowania geopolityczne, to nie dotyczą nas bezpośrednio, gdyż nigdy strategicznie nie byliśmy zainteresowani robieniem biznesu na wschód od polskiej granicy. – powiedział Andrzej Przybyło w wywiadzie dla dziennika Parkiet.
Dystrybutor AB udostępnia swoim partnerom nowe narzędzia finansowe, które przygotował wspólnie z marką Faktoria. Lider dystrybucji IT w regionie CEE realizuje w ten sposób zapowiedzi dalszego rozwoju swojej oferty. Nowe usługi mają nie tylko zwiększyć możliwości biznesowe obecnych partnerów, ale też pozyskać nowych resellerów.