Przed nami już 9. edycja AB Innovation Days!

Już 7 października w Karpaczu odbędzie się 9. edycja AB Innovation Days. To jedno z największych wydarzeń w dystrybucyjnej branży RTV i AGD w Polsce, które organizuje AB S.A. – największy dystrybutor IT, RTV/AGD i elektroniki użytkowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Na blisko 500 uczestników czekają prezentacje nowości renomowanych producentów, panele dyskusyjne profesjonalistów i wyjątkowe oferty targowe. A wszystko to wśród niemal 50 stoisk targowych, w prestiżowych przestrzeniach Hotelu Gołębiewski.  

Branże artykułów gospodarstwa domowego, a także RTV, od lat są niezwykle ważnymi sektorami polskiej gospodarki, zarówno jeżeli chodzi o eksport, jak i import. W Grupie AB rozwiązania z tych segmentów także odgrywają ważną rolę, a popyt na nie charakteryzuje się dużą stabilnością. Sektor odgrywa także ważną rolę w zielonej i cyfrowej transformacji, m.in. w dziedzinie energooszczędności, gospodarowania odpadami i recyklingu, czy Internetu rzeczy.

Targi Innovation Days jak zawsze odbędą się pod hasłem „Zobacz już dziś, co inni pokażą dopiero jutro”.

Jako Grupa AB – wiodący dystrybutor IT oraz sprzętu AGD i RTV w Polsce, od lat organizujemy wspólne spotkania liderów oraz specjalistów branży. W budowaniu relacji i wzajemnego biznesu nic bowiem nie zastąpi spotkań na żywo, stąd AB Innovation Days odbywa się co roku, a nadchodząca edycja jest już jego dziewiątą odsłoną – mówi Andrzej Przybyło, Prezes Grupy AB. – Jesteśmy bardzo blisko Partnerów i Producentów zarówno jako dystrybutor oraz jako organizator sieci partnerskiej i franczyzowej Kakto, o której sile stanowi dziś ponad 320 punktów. Konsumenci stale szukają nowych, innowacyjnych rozwiązań, zapewniających im jeszcze większą wygodę, jakość, jak również oszczędność energetyczną. W odpowiedzi na te potrzeby Grupa AB dostarcza taką ofertę na rynek, której zapewne dużą część będzie można zobaczyć właśnie podczas AB Innovation Days 2023 – dodaje Andrzej Przybyło.

Smart nowości z pierwszej ręki

Wśród prezentowanych rozwiązań podczas wydarzenia znajdą się zarówno znane, tradycyjne sprzęty w nowym wydaniu oraz innowacyjne odsłony AGD i RTV. Takie smart urządzenia, jak m.in. lodówka przypominająca o zakupach, ekspres do kawy sterowany głosem, pralka nastawiana za pomocą smartfonu to tylko niektóre z nowości, jakie pojawiają się na rynku. A to nie wszystko. Coraz bardziej dostępne są urządzenia gospodarstwa domowego z wbudowanym modułem wi-fi, dzięki któremu wszystkie można połączyć ze sobą w jednej sieci i zdalnie nimi zarządzać. Co ważne, same urządzenia będą prezentowane także w efektownej formule „show”, czyli w bieżącej pracy o przeznaczeniu, zgodnie z którym zostały stworzone. W efekcie poza drobiazgowymi prezentacjami będzie można m.in. przystrzyc włosy lub spróbować specjałów przegotowywanych na miejscu przez kucharzy. 

Najnowsza wiedza i relacje

Innovation Days to nie tylko część wystawiennicza, lecz także budowanie relacji i wspólne rozmowy na temat przyszłości, kierunków rozwoju i wyzwań, jakie czekają branże. Poza dogodną okazją do kuluarowych rozmów i spotkań przy kawie, organizator zadbał o stworzenie płaszczyzny do debaty w formie dyskusyjnych paneli profesjonalistów. W efekcie, wydarzenie to wyjątkowa okazja do poznania opinii liderów branży na bieżące tematy, co w zamiarze organizatora ma korzystnie wpłynąć na strategie sprzedażowe każdego z uczestników.

Cieszymy się na organizację kolejnej edycji AB Innovation Days dla profesjonalistów branży RTV i AGD w Polsce. Sektor dynamicznie się rozwija dostarczając coraz bardziej inteligentnych rozwiązań, które są zarówno bezpieczne, wygodne, jak i tworzone z poszanowaniem zasad zrównoważonego rozwoju. Następuje swoista wymiana technologiczna urządzeń, na te charakteryzujące się mniejszym zużyciem energii czy wody. Sprzęty stają się coraz bardziej nowatorskie i smart – tłumaczy Krzysztof Sumara – Business Development Manager AB S.A. – Podobnie jest w kwestii biznesu – AB jako HUB łączący dostawców oraz sklepy niezależne skupione w sieci franczyzowej KAKTO odpowiada na potrzeby wszystkich Partnerów handlowych i wspiera ich marketingowo w nowoczesnych obszarach online. To tworzy kompleksowe wsparcie dla każdego producenta i partnera, będąc motorem napędowym biznesu. W efekcie czego, razem tworzymy dla użytkowników kuchnię, łazienkę czy salon przyszłości. AB Innovation Days jest swoistym świętem branży i forum wymiany myśli oraz dyskusji na istotne tematy wśród najważniejszych przedstawicieli i ekspertów sektora. Chcemy się spotkać, aby nasze relacje były coraz silniejsze, a branża stale się rozwijała – dodaje Krzysztof Sumara.

Solidny partner to klucz do sukcesu

Wydarzenie to też okazja do poznania strategii dystrybutora AB odnoście budowania kategorii AGD/RTV, czy możliwości wsparcia partnerów w sprzedaży online w postaci oferowanych narzędzi e-commerce. To również doskonała okazja do bliższego poznania dynamicznie rozwijającej się sieci franczyzowej Kakto organizowanej do Grupy AB. W ramach osobnego szkolenia jak i prezentacji będzie można poznać nowości w ramach sieci.

Na wydarzeniu nie zabraknie też licznych atrakcji i wyjątkowych ofert targowych.

Każdego roku AB Innovation Days gromadzi ponad pół tysiąca osób związanych z branżą RTV i AGD. Wśród nich są sprzedawcy, dziennikarze, producenci i przedstawiciele dystrybutora.

Więcej o wydarzeniu na stronie Innovation Days: https://id.ab.pl/ 

Sponsorzy wydarzenia:

Partnerzy Platynowi: BOSCH, Kakto, Midea, Samsung, Whirpool

Partnerzy Złoci: Amica, beko, gorenje, Karcher, LG, Philips (TV&Sound),

Partnerzy srebrni: Adler, Blueair, camry, CANDY, Concept, EATON, Electrolux, GARETT, HADEN, ICY BOX, Lenovo, LUXPOL, MAAN, MPM, NIVONA, Philips, Ravanson, Remington, Russell Hobbs, Targus, TB, TCL, TechniSat, Vestel.

Partnerem medialnym AB Innovation Days 2023 jest „InfoProdukt”. Zapraszamy na targi!

Zdjęcia z poprzedniego roku: