Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i przetargów (K/M)
Miejsce pracy: Magnice
« Powrót do wszystkich ofertTwój zakres obowiązków:
- bieżące wsparcie Key Account Managerów w pracy z partnerami strategicznymi,
- wsparcie w obszarze analizy i weryfikacji dokumentacji przetargowej,
- przygotowywanie wycen i ofert handlowych,
- kontakt telefoniczny i mailowy z partnerami handlowymi,
- monitorowanie i korygowanie procesu realizacji zamówień,
- przygotowywanie dokumentów handlowych, raportów i zestawień na potrzeby działu.
Nasze wymagania:
- minimum roczne doświadczenie zawodowe w pracy w dziale administracji, zakupów lub sprzedaży,
- wykształcenie wyższe lub jest w trakcie studiów (mile widziane kierunki związane z administracją, prawem zamówień publicznych),
- samodzielność i umiejętność zarządzania swoim czasem pracy,
- komunikatywność i otwartość,
- sprawna obsługa pakietu MS Office (w szczególności Word i Excel).
- umiejętności analityczne,
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy:
- możliwość nawiązania stabilnej i długotrwałej współpracy,
- samodzielne stanowisko pracy i swobodę działania,
- pracę w systemie hybrydowym (HO + 2 dni biurowe w miesiącu),
- szeroki pakiet benefitów (m.in.: dofinansowanie karty Multisport, dofinansowanie nauki języków),
- wsparcie w realizowaniu sportowych pasji,
- przyjazną atmosferę pracy - ponad 20% osób czuje się tutaj tak dobrze, że jest z nami dłużej niż 10 lat :)