Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i przetargów (K/M)

Miejsce pracy: Magnice

« Powrót do wszystkich ofert

Twój zakres obowiązków:

  • bieżące wsparcie Key Account Managerów w pracy z partnerami strategicznymi,
  • wsparcie w obszarze analizy i weryfikacji dokumentacji przetargowej,
  • przygotowywanie wycen i ofert handlowych,
  • kontakt telefoniczny i mailowy z partnerami handlowymi,
  • monitorowanie i korygowanie procesu realizacji zamówień,
  • przygotowywanie dokumentów handlowych, raportów i zestawień na potrzeby działu.

Nasze wymagania:

  • minimum roczne doświadczenie zawodowe w pracy w dziale administracji, zakupów lub sprzedaży,
  • wykształcenie wyższe lub jest w trakcie studiów (mile widziane kierunki związane z administracją, prawem zamówień publicznych),
  • samodzielność i umiejętność zarządzania swoim czasem pracy,
  • komunikatywność i otwartość,
  • sprawna obsługa pakietu MS Office (w szczególności Word i Excel).
  • umiejętności analityczne,
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

To oferujemy:

  • możliwość nawiązania stabilnej i długotrwałej współpracy,
  • samodzielne stanowisko pracy i swobodę działania,
  • pracę w systemie hybrydowym (HO + 2 dni biurowe w miesiącu),
  • szeroki pakiet benefitów (m.in.: dofinansowanie karty Multisport, dofinansowanie nauki języków),
  • wsparcie w realizowaniu sportowych pasji,
  • przyjazną atmosferę pracy - ponad 20% osób czuje się tutaj tak dobrze, że jest z nami dłużej niż 10 lat :)
Aplikuj