Młodszy specjalista ds. administracji w Dziale Zakupów

Miejsce pracy: Magnice

« Powrót do wszystkich ofert

Twój zakres obowiązków:

  • Wsparcie systemowe zamówień realizowanych przez Dział Zarządzania Produktem,
  • kierowanie obiegiem dokumentów związanych z wydatkami z kart służbowych,
  • rozliczanie kosztów delegacji służbowych pracowników,
  • administrowanie obiegiem umów i dokumentów dotyczących procesów zakupowych,
  • wsparcie we wdrażaniu nowych pracowników do organizacji z zakresu procesów i procedur firmowych,
  • wsparcie w zadaniach pozostałych osób w dziale administracyjnym podczas ich nieobecności (zastępstwa),
  • ścisła współpraca z działami: zakupów, księgowości, administracji i prawnym.

Nasze wymagania:

  • Pierwsze doświadczenia zawodowe w dziale administracji lub księgowo-finansowym,
  • sprawna obsługa komputera w tym pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
  • skrupulatność i samodyscyplina w realizowaniu powierzonych zadań,
  • umiejętność zarządzania swoim czasem pracy,
  • komunikatywność i otwartość.

To oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę w systemie hybrydowym w godz. 9:00-17:00 (minimum 2 dni w tygodniu pracy z naszego biura w Magnicach),
  • szkolenia przygotowujące do pracy na stanowisku,
  • pełną wyzwań pracę w zgranym zespole,
  • możliwość realizacji swoich pomysłów i wdrażania nowych rozwiązań,
  • szeroki pakiet benefitów (m.in.: dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie karty Multisport, imprezy integracyjne),
  • przyjazną atmosferę pracy - ponad 20% osób czuje się tutaj tak dobrze, że jest z nami dłużej niż 10 lat :)
Aplikuj