Młodszy specjalista ds. administracji w Dziale Zakupów
Miejsce pracy: Magnice
« Powrót do wszystkich ofertTwój zakres obowiązków:
- Wsparcie systemowe zamówień realizowanych przez Dział Zarządzania Produktem,
- kierowanie obiegiem dokumentów związanych z wydatkami z kart służbowych,
- rozliczanie kosztów delegacji służbowych pracowników,
- administrowanie obiegiem umów i dokumentów dotyczących procesów zakupowych,
- wsparcie we wdrażaniu nowych pracowników do organizacji z zakresu procesów i procedur firmowych,
- wsparcie w zadaniach pozostałych osób w dziale administracyjnym podczas ich nieobecności (zastępstwa),
- ścisła współpraca z działami: zakupów, księgowości, administracji i prawnym.
Nasze wymagania:
- Pierwsze doświadczenia zawodowe w dziale administracji lub księgowo-finansowym,
- sprawna obsługa komputera w tym pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
- skrupulatność i samodyscyplina w realizowaniu powierzonych zadań,
- umiejętność zarządzania swoim czasem pracy,
- komunikatywność i otwartość.
To oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w systemie hybrydowym w godz. 9:00-17:00 (minimum 2 dni w tygodniu pracy z naszego biura w Magnicach),
- szkolenia przygotowujące do pracy na stanowisku,
- pełną wyzwań pracę w zgranym zespole,
- możliwość realizacji swoich pomysłów i wdrażania nowych rozwiązań,
- szeroki pakiet benefitów (m.in.: dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie karty Multisport, imprezy integracyjne),
- przyjazną atmosferę pracy - ponad 20% osób czuje się tutaj tak dobrze, że jest z nami dłużej niż 10 lat :)