AB S.A. rozszerza ofertę o produkty Jabra

Spółka AB – największy dystrybutor IT i elektroniki w Europie Środkowo-Wschodniej ‒ nawiązała współpracę z Jabra ‒ wiodącym producentem zestawów słuchawkowych i głośnomówiących na świecie. Na mocy podpisanego kontraktu, od marca br. portfolio AB S.A. rozszerzone zostanie o szeroką gamę światowej klasy, innowacyjnych rozwiązań Jabra m.in. z zakresu Unified Communications.

Polska jest największym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej. Z kolei, polski rynek Unified Communications charakteryzuje się ogromnym potencjałem rozwoju. Spodziewamy się, że w najbliższych latach będzie on rósł w tempie ok. 20 proc. rocznie, zyskując tym samym miano jednego
z najdynamiczniej rozwijających się segmentów informatycznych i teleinformatycznych w Polsce. Zajęcie wiodącej pozycji w tym segmencie i dalsza popularyzacja rozwiązań UC jest jednym z kluczowych elementów naszej strategii rozwoju. Nie mam wątpliwości, że współpraca z AB – jednym z czołowych dystrybutorów IT i elektroniki w regionie, istotnie przysłuży się do naszej ekspansji na polskim rynku ‒
mówi Natasa Peric, Marketing Manager Jabra na Europę Środkową i Wschodnią (CEE).

W ramach współpracy, spółka AB rozszerzy swoją ofertę o szeroki wachlarz rozwiązań Jabra skierowanych do klientów biznesowych. W ofercie dystrybutora znajdą się tym samym przewodowe
i bezprzewodowe zestawy słuchawkowe Jabra, zestawy głośnomówiące, technologie Jabra dla Contact Center oraz rozwiązania z zakresu Unified Communications (UC). Wszystkie urządzenia Jabra zbudowane zostały z trwałych materiałów i przeznaczone są do intensywnej eksploatacji. Dostępne są one w wersji mono i stereo oraz wykorzystują najnowszą technologię redukcji szumów.

‒  Budując portfolio rozwiązań dla klientów biznesowych, zawsze stawiamy bardzo duży nacisk na jakość oferowanych technologii i urządzeń. Nawiązaliśmy współpracę z Jabra, ponieważ jest to marka nr 1 w swojej klasie. Jestem przekonany, że połączenie naszej doskonałej znajomości polskiego rynku
i obecności niemal w każdym zakątku kraju z jakością rozwiązań produkowanych przez naszego partnera przyniesie znakomite efekty biznesowe
‒ mówi Michał Lewiński – Deputy Purchasing Director w AB S.A.

  ***

Jabra to marka zarządzana przez GN Netcom, firmę należącą do GN Store Nord A/S (GN) notowaną
na NASDAQ OMX. Jabra zatrudnia ok. 950 pracowników na świecie. W 2014 r. wygenerowała przychody na poziomie 2,871 mln koron duńskich. Jabra jest światowym liderem w zakresie produkcji
i sprzedaży szerokiej gamy, innowacyjnych i intuicyjnych w obsłudze rozwiązań audio i komunikacyjnych m.in. przewodowych i bezprzewodowych zestawów słuchawkowych i głośnomówiących. Rozwiązania Jabra ‒ dzięki rozbudowanej funkcjonalności, mobilności i komfortowi użycia ‒ wspierają zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Więcej informacji: www.jabra.pl

 

***

Grupa kapitałowa AB plasuje się w czołówce największych dystrybutorów IT/ AGD/ RTV i zabawek w Europie. Prowadzi działalność w Polsce, Czechach i na Słowacji, sprzedając produkty największych światowych producentów nowoczesnych technologii do ponad 16 000 partnerów handlowych. Od 2006 roku spółka AB SA jest notowana na GPW.