AB z najlepszym „Szefem kanału partnerskiego”
W trakcie uroczystej gali „Tech Trendy Biznes”, która odbyła się w Warszawie, ogłoszono wyniki corocznego plebiscytu magazynu CRN Polska oraz kwartalnika Vademecum VAR-ów i integratorów. W kategorii „Szef kanału partnerskiego” w głosowaniu resellerów, integratorów oraz producentów zwyciężyła – po raz drugi z rzędu – Patrycja Gawarecka, dyrektor sprzedaży i marketingu w AB.
– Jestem dumna z okazanego mi zaufania i wyróżnienia wyrażonego głosami naszych partnerów. Nie byłoby to oczywiście możliwe, gdyby nie ciężka, codzienna praca całego zespołu w AB. Stale się rozwijamy, inwestujemy chociażby w ofertę usług chmurowych, gdzie jesteśmy liderem wśród dystrybutorów. Rozwijamy mocno ofertę technologii e-commerce, w tym big data z analizą zachowania użytkowników i contentu w oparciu o m.in. własne profesjonalne opisy produktów i studio fotografii produktowej. Jednak w biznesie najważniejsi są ludzie. Bez długofalowych, opartych na uczciwości biznesowej relacjach z naszymi partnerami nie bylibyśmy niekwestionowanym liderem w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Jeszcze raz chciałabym im zatem podziękować za oddane na mnie głosy, które również należą się całej firmie AB – mówi Patrycja Gawarecka, dyrektor sprzedaży i marketingu w AB S.A.
Powyższe wyróżnienie potwierdza, że nie tylko spółka AB zdominowała polski rynek dystrybucji, ale również w jej szeregach pracują najwyższej klasy menedżerowie, którzy są doceniani i nagradzani przez branżę.