AB zorganizowało najważniejsze targi branży RTV/AGD
AB Innovation Days, najważniejsze targi branży RTV/AGD, w ostatni majowy weekend zgromadziły prawie 500 gości i ponad 40 wystawców. Czwarta edycja wydarzenia odbyła się w Hotelu Gołębiewski w Karpaczu, gdzie zaprezentowano trendy, które będą obowiązywać w najbliższych miesiącach oraz nowości w branży RTV/AGD. Po raz pierwszy pokazano również produkty gamingowe, których rynek dynamicznie rośnie.
Tegoroczne AB Innovation Days tradycyjnie odbyły się w cenionej formule, łącząc sesje szkoleniowe i pokaz nowości rynku RTV/AGD. Każda edycja targów jest jednak inna, tak jak zmieniają się trendy w branży. W tym roku nowością była prezentacja produktów gamingowych, których oferta oraz popularność dynamicznie rośnie. Wśród prezentowanych propozycji dla graczy nie mogło zabraknąć legendarnej marki Optimus, należącej do Grupy AB, która pokazała linię e-sport dedykowaną miłośnikom gier.
Kolejnym wyróżnikiem targów była możliwość poznania planów i wizji rozwoju ogólnopolskiej sieci franczyzowej Kakto oferującej produkty RTV/AGD. Słuchacze wykładów dowiedzieli się, jakie wsparcie w jej ramach oferuje swoim partnerom wrocławski dystrybutor oraz zaznajomili się z możliwościami oferowanych im narzędzi e-commerce. Ponadto przedstawiciele GfK Polonia, renomowanego instytutu badawczego, szczegółowo omówili obowiązujące trendy na rynku dóbr trwałego użytku.
– Organizując pierwszą edycję AB Innovation Days dopiero zaczynaliśmy naszą aktywność w branży RTV/AGD. Jednak od początku naszej strategii rozwoju tego segmentu dystrybucji zakładaliśmy, że poprzez m.in. takie wydarzenia jak te targi AB będzie odgrywać znaczącą rolę na rynku RTV/AGD. Obecnie osiągnęliśmy silną pozycję, czego potwierdzeniem był bardzo wysoki – o ponad 80% r/r – wzrost sprzedaży produktów w segmencie AGD/RTV. Dzieje się tak dlatego, że w naszej ofercie mamy praktycznie wszystkie czołowe marki oraz stale poszerzamy ofertę produktów na wyłączność, które są bardzo cenione przez naszych partnerów. Jednak w biznesie najważniejsi są ludzie. Od początku postawiliśmy na dedykowany zespół handlowców rozumiejący rynek RTV/AGD. Widzimy ponadto, że zaproponowana formuła AB Innovation Days jest doskonałą okazją do integracji całej branży i rozmów z partnerami oraz producentami – mówi Andrzej Przybyło, prezes zarządu AB S.A.
W części targowej AB Innovation Days kilkuset gości odwiedziło ponad czterdzieści stoisk wystawców, gdzie prezentowane były nie tylko nowości produktowe, ale także trendy rozwoju branży RTV/AGD. Wszystko w myśl hasła przewodniego targów: „zobacz już dziś, co inni pokażą dopiero jutro”. W telewizyjnym Studio AB, prowadzonym przez znanego dziennikarza Macieja Kurzajewskiego, przeprowadzono wiele rozmów z ekspertami i liderami rynku. Targowa telewizja transmitowała także aktualne wydarzenia odbywające się przy stoisk wystawców.
Zwieńczeniem targów AB Innovation Days była uroczysta Gala, w trakcie której zaproszeni goście bawili się w rytmie tanecznych przebojów gwiazdy wieczoru Kate Ryan.
Więcej informacji o wydarzeniu: https://id.ab.pl/