Już ponad 130 partnerów w KAKTO
Kolejne punkty dołączyły do sieci franczyzowej KAKTO, oferującej produkty AGD, RTV oraz IT. Tym samym liczba partnerów należących do sieci przekroczyła już 130. Sieć KAKTO funkcjonuje w ramach Grupy AB – czołowego dystrybutora IT, AGD, RTV w Europie Środkowo-Wschodniej.
KAKTO jest młodym i bardzo dynamicznie rozwijającym się graczem na polskim rynku franczyzowym. Chociaż dopiero za kilka miesięcy upłynie rok od kiedy rozpoczęła swoją działalność, sieć powiększa się w szybkim tempie, pozyskując coraz to nowych partnerów.
KAKTO zapewnia franczyzobiorcom wsparcie marketingowe i dostęp do rozwiązań pożądanych przez konsumentów – takich jak wysyłka w ciągu 24 godzin i zamówienia przez Internet z możliwością odbioru w sklepie stacjonarnym. Punkty działające w ramach KAKTO oferują szeroką gamę produktów w atrakcyjnych cenach, co w połączeniu z wysoką jakością świadczonych usług przekłada się na ich stale rosnącą popularność.
Sieć KAKTO działa na polskim rynku od połowy 2014 roku i cały czas powiększa się o nowe lokalizacje. Istotnym wsparciem dla sklepów należących do sieci jest strona internetowa www.kakto.pl, która umożliwia klientom zamawianie produktów przez Internet oraz osobisty, bezpłatny odbiór zakupionego towaru w wybranym punkcie. Ponadto sieć KAKTO z myślą o swoich partnerach wdraża kolejne udogodnienia, dzięki którym wyjdą oni naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom konsumentów.