Microsoft nagrodził AB S.A.
Microsoft podczas tegorocznej konferencji Microsoft Partner Strategy Conference 2018 nagrodził najlepsze firmy partnerskie. W kategorii „Dystrybutor: Software and Device Sales” zwycięzcą zostało AB S.A.
Nagrodę, która została przyznana za najlepsze osiągnięcia sprzedażowe wśród polskich dystrybutorów odebrał Zbigniew Mądry, Członek Zarządu, COO AB S.A. Najważniejszymi kryteriami przyznania tego wyróżnienia to największa sprzedaż licencji wśród dystrybutorów, największa liczba aktywnych Partnerów Microsoft i proaktywne zdobywanie nowych, intensywne działania w ramach zapewnienia wsparcia partnerom w obszarze Chmury (własne Centrum Kompetencyjne). Ponadto wrocławski dystrybutor osiągnął największą sprzedaż produktów FPP/OEM oraz urządzeń z systemem operacyjnym Windows Pro do rynku commercial.
– Hasłem przewodnim tegorocznej konferencji jest „Chmura TAK. Nie „CZY”, ale „JAK”. Jako AB możemy powiedzieć, że nie tylko znamy na nie odpowiedź, ale także z sukcesem realizujemy strategię wykorzystania potencjału i możliwości technologii cloud jako czynnika decydującego o cyfrowej transformacji klientów. Posiadamy bowiem rozbudowane kompetencje w usługach chmurowych, gdzie w nowym dla branży biznesie świadczenia usług w modelu subskrypcyjnym umacniamy naszą dominująca pozycję na rynku dystrybucji. Dobrym tego przykładem był sukces biznesowy naszego zaangażowanie w kampanię „Generuj Leady”, w wyniku czego sprzedaliśmy tysiące licencji Cloud – mówi Zbigniew Mądry, Członek Zarządu, COO, AB S.A.
W trakcie Microsoft Partner Strategy Conference 2018, która odbyła się w dniach 9 i 10 października w Łodzi, ponad 500 przedstawicieli Partnerów Microsoft poznało główne kierunki strategii współpracy producenta z ekosystemem firm partnerskich na polskim rynku. Strategia opiera się na chmurze obliczeniowej, która stanowi jednocześnie fundament do tworzenia rozwiązań partnerskich, szansę do rozwoju polskiego IP oraz podstawę transformacji firm i instytucji. W trakcie wydarzenia nastąpiła również oficjalna premiera Fabryki Przyszłości – wizji transformacji przedsiębiorstw produkcyjnych i przemysłowych, która opiera się na platformie technologii Microsoft i przeszło 30 rozwiązaniach partnerskich.